History of Speedway

HoS Reaktywacja

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-07-01 13:00:13

Matic

Administrator

Zarejestrowany: 2010-06-30
Punktów :   

Regulamin w sezonie 01'

1. Założenia gry
1.1. Gra Historia Żużla Menadżer jest grą nieodpłatną i dobrowolną. Gracz w dowolnej chwili może dołączyć jak i opuścić grę.
1.2. Założycielem gry jest Matic i również on odpowiada za funkcjonowanie menadżera. Do niego należy kierować wszystkie sprawy.
1.3. Każdy z zarejestrowanych graczy może prowadzić jeden klub z polskiej ligi.
1.4. Rozgrywki w ramach gry rozgrywane są przy pomocy programów: Speedway Meeting, Frekwencja oraz arkusz do obliczania finansów Matica.

2. Rozgrywki ligowe
2.1. Rozgrywki złożone będą wyłącznie z rundy zasadniczej. Po rozegraniu 18 kolejek ligowych zostanie wyłoniony Drużynowy Mistrz Ligi.
2.2. Każdy z każdym pojedzie mecz i rewanż. Za zwycięstwo drużyna otrzymuje 2 pkt, za remis 1 pkt, a za porażkę 0 pkt. Ponadto można otrzymać punkt bonusowy za zwycięstwo w dwumeczu.
2.3. Aby zawodnik został sklasyfikowany musi wystartować w 30 wyścigach.
2.4. Jeżeli zawodnik nie zostanie sklasyfikowany otrzymuje następujące wartości KSM:
   - 2,50 - jeśli to polski junior
   - 4,00 - jeśli to polski senior
   - 4,50 - jeśli to junior zagraniczny
   - 6,00 - jeśli to senior zagraniczny

2.5. Nie obowiązuje limit KSM w drużynie.
2.6. W meczach obowiązuje limit obcokrajowców, który wynosi trzech!

3. Mecz ligowy

3.1. Mecze ligowe rozgrywane będą wg poniższej tabeli biegowej:

Kod:

Bieg		A	B	C	D
1		1	9	2	10	
2		3	11	4	12	
3		13	5	14	6	
4		15	7	11	3
5		2	10	5	13
6		4	12	1	9
7		6	14	7	15
8		11	1	12	2
9		9	3	10	4
10		5	15	6	11
11		7	13	3	14
12		12	2	9	5
13		10	4	13	1
14             Nominowany
15             Nominowany

3.2. Zawodnicy spod numerów 1-7 (9-15) muszą wystartować w meczu dwukrotnie!
3.3. Bieg siódmy jest wyścigiem juniorskim i nie można dokonywać w nim zmian.
3.4. W biegu nr 15 startują najlepsi zawodnicy z danego dnia. Program symulujący mecz sam nominuje zawodników.

3.5.  W meczu można dokonywać następujących zmian:
  - zmiana zwykła (zm) - zawodnicy z numerami 6-7 (14-15) mogą zastępować siebie nawzajem w dowolnym momencie.
  - zmiana zywkła 2 (zm2) - zawodnik z numerem 8 (16) zastępuje któregoś z zawodników pierwszego składu (1-5) 9-13
  - zmiana taktyczna - w przypadku gdy drużyna przegrywa różnicą 6 i więcej pkt gracz może zastosować rezerwę taktyczną (zawodnik, który pojechał jako RT nie może jechać ponownie jako RT)

3.6. Zawodnicy mogą wystartować w meczu maksymalnie sześciokrotnie! (Rezerwowy z nr 8 pięciokrotnie).
3.7. Pod numerem 6 musi znajdować się polski zawodnik do lat 21.
3.8. Pod numerem 7 musi znajdować się polski zawodnik do lat 23 lub obcokrajowiec do lat 21.


4. Liga juniorów
4.1. Przed rozpoczęciem każdego meczu ligowego odbywać się będzie mecz ligi juniorów.
4.2. Mecz ligi juniorów składać będzie się z 8 biegów i startować w nim mogą wyłącznie polscy juniorzy.
4.3. Każdy klub musi posiadać co najmniej czterech polskich juniorów! Nie dostosowanie się do tego zapisu skutkować może surowymi karami finansowymi!
4.4. Zasady punktacji obowiązują takie same jak w seniorskiej lidze.


5. Finanse
5.1. Każdy klub na początku gry posiadać będzie 1.000.000 zł.
5.2. Bankructwo skutkować będzie wystawieniem wszystkich zawodników na listę transferową.
5.3. Arkusz do obliczania finansów Matica
5.4. Każdy klub przed sezonem ma prawo pozyskać sponsora. (Jeden raz w czasie całego sezonu!)


6. Transfery
6.1. Przed rozpoczęciem sezonu odbędzie się draft. Zostanie wylosowana kolejność klubów, które następnie w trzech rundach draftu będą mogły kupować zawodników.
6.2. W każdej rundzie można kupić jednego zawodnika, co daje maksymalnie trzech zawodników w trzech rundach.
6.3. Lista zawodników znajdujących się na liście draftu zostanie opublikowana przed rozpoczęciem sezonu.
6.4. Ponadto w trakcie całego sezonu można wypożyczać zawodników, którzy nie przejechali do tej pory żadnego biegu w lidze seniorów. (Musi to być wypożyczenie bezpłatne!)
6.5. Transfery definitywne można dokonywać jedynie po zakończeniu sezonu, a przed rozpoczęciem następnego.
6.6. Po 10 kolejce ligowej odbędzie się okienko transferowe, w którym będzie można dokupić maksymalnie dwóch zawodników.

7. Egzamin na licencję
7.1. Przed 1 i po 10 kolejce ligowej odbywać się będą egzaminy na licencję żużlową Ż.
7.2. Każdy klub może w sezonie zgłosić trójkę zawodników na egzamin. W odpowiednim temacie należy wówczas podać wiek, imię i nazwisko zawodnika.
7.3. Warunkiem zdania egzaminu jest ukończenie dwóch biegów, bez upadku, defektu itd.
7.4. Jeżeli zawodnik zda na licencję otrzymuje KSM = 2,00.


Za każdy przejechany bieg w lidze seniorów zawodnik młodzieżowy otrzymuje bonus w wysokości 0,02 punktów KSM, który zostanie później zliczony i dodany do łącznej wartości KSM.

Np. Młodzieżowiec w 44 biegach uzyskał KSM = 3,22. Jako, że przejechał 44 biegi otrzymuje bonus w wysokości 0,88. Do nowego sezonu przystąpi zatem z KSM = 4,10.


Życzę udanej zabawy !

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dmc.pun.pl www.kwadratowadolina.pun.pl www.pokemonsteam.pun.pl www.pookemoon.pun.pl www.pomorskieforumslubne.pun.pl